Kesayangan ;)

07 May 2011

Cemburu Bertandang Lagi

assalamualaikum



Hari ni nak buat entri singkat sebab terlalu cemburu dengan blogger femes ames boleyh pulak nak terserempak laga-laga pipi comoolt kemain engkau kan. Nih kes cemburu bukan maen lagi, tapi gua cemburu, cemburu baek punya, gua xde nak pegi santau ke, nampak sangat gua nih begitu dengki dengan mereka. Gua jeles sambil berdoa senyap-senyap dalam ati mintak-mintak dapat jumpe dengan mereka satu hari nanty.


Macam biase, gua akan setia bukak blog cikepal dulu sebelom bukak blog gua sendri. Memang gua tega menganaktirikan blog gua sendiri. Sebab gua rase kalau gua yang x terjah blog pilihan hati gua dulu, gua macam xde inspirasi nak post entri baru. Bukan gua ciplak idea diorang, tapi macam biase arh, gua buat diorang inspirasi gua sebab gua nih manusia baru yang nak berblogging. Kena tengok cemane gaye manusia yang dah bergelak senior ni berblogging.


Berbalek kepada tajuk entri yang menyatakan gua cemburu, sebab ape taw. Korang pegika tengok blog cikepal dalam entri ini. Seriusly gua jeles weyh, tahap cemburu memang tinggi menggunung sangat dah ni. Lagi jeles bile gua tengok diorang bergambo, dapat makan-makan shopping sesame berdua. Huwarhhh xboleh tahan taw x????



Pernah gua datang KL sebab nak duk sebok dengan member baek gua, si Amirah ni, mase tu kitorang jenjalan dekat Times Square, siap niat dalam hati, untung-untung dapat jumpe dengan cikepal ni pown best jugak. Giler desperate taw kitorang ni nak jumpe blogger. Padahal kalau ade orang yang dok lalu-lalang dekat Times Square tu pown blogger jugak, mane gua taw pown. Xkan nak tulis dekat badan tayang satu Times Square cakap kami adalah blogger. Memang haremjadah kalau gua ni dah buang tebiat pown.



Malas dah nak cerite banyak-banyak, korang tengok gambar yang gua pinjam daripada blog cikepal. Jap lagi gua kene linkback dekat cikepal semula.



jeles petame kali





jeles kedua kali





jeles terossss




Bile dah tengok 2 blogger nih bersua muka, teros rase nak cepat-cepat keje pastu ade kerete. Nanti boley teros bedezup kesana kemari kalau ade perhimpunan blogger sedunia. Memang tinggi angan-angan gua sebab ini adelah impian. Mungkin tercapai. hahahahaha *perasan*





Sekian, babai




No comments: