Kesayangan ;)

09 May 2011

Dajal Sudah Tiba

assalamualaikum



Korang rase cuak x? Dah nak kiamat weyh bile dajal dah datang tu. Nauzubillahiminzalikkkkk.


Ini semua pasal siang tadi. gua mendajal weyh. Memang giler jahat dan durjana kan gua nih sampai tahap kedajalan yang melampaui batas lagikkk. Dahla gua nih pegi bandar xde lesen engkau, pegi sebab umah member gua punye laki ade keje kawen. Dia memang tersangat chantek ok, tetibe gua rase macam nak kawen besok. *gatal sngat*






Jom layan gambar kawen-kawen Nina dengan Shahril ea.




berbaju biru...




pengantin pompuan dengan pengapit is my friend





ouhhh chanteknye mereka...






raja sehari





tertutup pulak mata pengantin laki





bestnye kawen...






Lepas dah agak lame tengok mereka bersanding, gua dengan member gua pown mengambil keputusan untuk balek dan pergi merehatkan diri untuk bersantai merehatkan minda yang dah terlalu tepu ini. Kitorang x terus balek, kitorang g merayap dekat WETEX PARADE taw!!!! memang dah lame giler gua x menjejakkan kaki ke WETEX sebab gua ni perantau je beb. Kena merantau jauh sebab belajar, xde mase sangat nak berjalan. Lagipown gua mane ade lesen motor ke keretapi ke nak bedezup pegi wetex ni. 



Sekali masok dalam Wetex, jalan-jalan teros gua macam homaiprada!!!!! Begitu banyak perubahan yang telah berlaku kepada WETEX. Dulu macam pasar borong pasar tani je, sekarang memang dah sama lecel dengan SG WANG plaza dekat KL.kahkahkah 



Macam hape jela gua ni kan, duduk bandar sendrik tapi xtaw ape yang terjadi kepada bandar ini. yeah sekarang dah tahu ok, xdelah macam ye ye ork je bile orang citer pasal mall ni. 




coolblog honeydew xberapa sedap.





jom balek sebab panasss...*member gua yang rempit sekali*



Untuk pengetahuan korang, kitorang pegi merempit naek motor je, dengan panasnye, dengan baju kurungnye, memang kitorang ni gigih meredah panas matahari taw! Bak kate meber gua sebelom pegi semalam, memang kite kene hon je sepanjang jalan tu ko taw x, memule gua ingat dia memaen, japgi tadi mende tu jadi realiti. Gua sampai rasa terharu yang amat sangat kepada sesape yang sempat meng'HON' gua dengan member gua tadi.



Kepada Nina & Syahril , semoga berkekalan hingga akhir hayat, dapat baby yang cute-cute ensom-ensem macam korang jugakkkk. ;)

Harini dalam sejarah gua dengan member gua mermpit pegi bandar tanpa lesen, memang terharu sangat. -_-''



Sekian, babai







No comments: