Kesayangan ;)

23 May 2011

Sedalam Mana Cintamu- Safura

assalamualaikum






Gua dah lame sangat x berkaroke dalam blog n kongsi lagu dengan korang skali. Boleh korang memekak sekali mase singgah kat blog gua yang x semenggah ni. Gua suke gile lagu ni sebab lagu ni ade maksud yang mendalam taw.

Kalau korang nak taw, korang try hayati lirik lagu dia mase korang tengah karoke. Gua bukan cakap memaen ataw sengaja membuat lawak jenaka yang shitttt der.

Jom layannnnnnnnnnn










Kalau korang masih x percaya lirik lagu dia, korang ulang nyanyi sampai empatpulohempatkali taw x?Kalau korang nak ulang untuk nyanyi wat dodoi anak sedare korang pown boleyh jugak. Ke nak suruh anak tekak kering pown xdehal, xkene bayo yang paleng penting taw! Gua bile nak lepas gian nak melalak bagi anak tekak gua maken kuat bile pegi karoke, gua karok lagu ni la derrrr. tapi sekarang, almaklumlah, bizi cket cari duet nak raye ni, kiranye, mase gua nih agak terhad untuk menghapdate berjuta-juta entri dengan kadar maksimum melampau *_______* .





Sekian, babai



Ekh, ekh logo heartbeat maken comel arh, ce klik, ce klik












No comments: