Kesayangan ;)

06 May 2011

Terjah Menerjah - Modish Mode House

assalamualaikum



Biaselah, xde koje laen, mase cuti ni, jalan dekat blog je keje gua, selaen menerjah blog yang terpahat dekat ati sanubari gua, nak jugak tengok blog masak-masak. Tetibe nak jadi pembuat kek terkemuka *uwerkkk*






Bile dah jalan-jalan tengok blog masak-masak cuci mata, bukak blogshop pulak. Macam biase, sekarang ni gua tengah sibuk nak cari blogshop cardigan dengan dress. Mane taw, ade blogshop yang menjual dress dengan cardigan bertepatan dengan selera jugak bentuk badan gua yang besauuu ni. Haip3, gua on diet taw sekarang ni. Miahahahaha, gua nak bangga dowh.


Kali ni, gua dapat 1 blogshop ni, dari pemerhatian gua, diorang jual accesesories pompuan.Daripada handbag, dress, skirt, cardigan, belt dan shawls yang memang berpatutan. Heaven gile kalau korang shopping sakan dekat sini. Yang penting, sumer barangan dia memang free postage taw!!!Gua memang dah nak mimpi nak shopping kat sini tapi tunggu yea. Handbag diorang memang very adorabale dan buat orang seriusly nakkkk!!!!!






header blogshop tersebut..





weyh nak handbag itu...








cardigan, gua nak yang tengah tu 





kasut pown ada, murah beb





gaya muslimah..






belt






suar beggy, begging you..





cardigan lagik...






gua nak yang ni








cun nye dress nih weyh..





shawls pulakkk





shawls lagikkk



Apelagi, korang g arh tengok sendrik blogshop ni, klik sini . Korang shopping arh sepam dua, xnak shopping sekarang, shopping nanti pown xpe jugak, korang cuci mata, g tengok memane yang korang berkenan dulu, list ok???



Gua rase, model dia, gua macam pernah tengok dekat gambar-gambar CikEpal arh, tapi gua x pasti larh kot-kot CikEpal kenan dengan model modish house ni, manela taw, cikepal kan blogger gojessssss...hahahahhaha


Mampus gua kalau cikepal serang blog gua nih, memang sedap kene serang..kihkihkih



Sekian, babai. Korang jangan lupe erk g terjah blogshop nih, kalau baek, tolong klik tabung gua nih, dari dulu 4 sen jerk.kahkahkah









No comments: