Kesayangan ;)

11 May 2011

Kekasih Baru Lagi

assalamualaikum


Hamboi hamboi hamboi gua memang macam playgirl gila gua nih. Duk umah sesaje pown boleh dapat kekasih baru engkau.kemain lagi gua erk. Tapi jangan terkejut, gua baru je decalre dengan dia nih tadi. Korang tengok dulu gambo diorang ni, baru korang story mory kat gua pendapat korang erk.





paleng kanan gua punye...hensem auw auw






perhhh blink blink mate gua tengok paleng kanan....






band baru 





artis KRU






mereka



Gua taw pasal band baru ni pown sebab tenggok citer FUHHH kat TV3 tadi. Teros je jatuh cinta sama itu abg AMEERAIS. Hensem dan mempunyai ciri-ciri lelaki idaman gua. Ceit perasan!!!


Ucapan gua untuk FORTEEN,


Sebagai artis baru yang bersaing bersama-sama artis band laen, teroskanlah menyemarakkan muzik tempatan dengan identiti kumpulan anda sendiri.
Kepada abg Ameerais, anda tersangat hensem sehingga membuatkan saye jatuh cinta melting-melting lagi.Terima kasih kerana hadir dalam hidup saye. huwarh!!!



Sekian, babai






No comments: