Kesayangan ;)

29 April 2011

Sape Kenal????

assalamualaikum



Walaupun hari nih adelah hari Jumaat, xboley nak membangga diri sangat, tapi pade gua, gua totap nak membannge diri hari nih, memang keji giler perangai, tambah hine lagikkk. Maklum arh, bile gua dapat bersembang-nyembang kosong dengan blogger yang hawt n sedap serta best macam cokholat pemes amous tu, gua jadik teruja, lagi-lagi gua nih pompuan. Bertambahlah kan keterujaan seorang pompuan nih. Atawpown lebey dikenali sebagai jakun. Memang gua nampak sangat jakun bile CE balas komen gua kat entri tadi.



Yang ni pown gua nak citer jugk pasal kakak manis, adek comel nih. Seorang blogger jugak, tapi die nak kawen dah dan sedang praktikal. Sape kenal dengan dia nih?????





header blog



Bek korang mengaku sekarang...Gua x marah pown larh kalo korang penah sekelas kongsi makan dengan beliau pown tidak mengapa sebab gua berasa jeles taw x!!!!!!





hai akak chantek manes comel, mahu ngorat???? *__*






beliau sudah mahu kawen weyh!!!!!





memang sangaaattt chantek..




Gua bukan ape, mase hari tu kan, gua ade jugak berbalas komen dengan akak yang manis lagy cantek dan vogue ini. Ouh sungguh manis, tapi setakat balas komen tu, memang sumer orang boleh sangat nak buat kan???Tapi pada gua, x dapat jumpe, dapat blas komen dekat FB pown sudah mencukupi larh. 



Memandangkan gua dah jadi follower kak AIN , gua memang sukeee sangat nak tengok blog dia, blog dia simple, menarik je, lepas tu disajikan pulak dengan kak ain yang sememangnye sweet, memang mencuci mate saje, tapi pada yang guys, please dont ever try to tackle this girl because this girls will be married soon....
Ouh how sweet...^__^


Korang tengok betapa humblenye kak Ain nih, nanty law dia kawen, macam nak pegy, tapi tengok dekat fb n blog saja musti sudah lebih dari cukup...ngehehehehehe :)





    • Nurul Ain Abd Salam ehem.Dokter Hajar...terima kasih lalu kat sini..hehhe..auwww..kamu lagi cantk dokter..kite biase je :)
      Yesterday at 1:54am · 

    • Dokter Hajar ekh ekh ekh....cantekkah kite??memang chantek iphone itu..kahkahkah...nape kak ain x tdo lagi???kan esok nak keje??nanty tersalah lagy jawb kol..hikhikhik...saye pown amek dip mkml perubatan jugk..nape x kol saye..hehehehe
      Yesterday at 1:55am · 

    • Nurul Ain Abd Salam hahahahha,,,,tersasul pulak kan?heh.oo, kamu amik dip mkml perubatan? kat mana?
      Yesterday at 1:56am · 

    • Dokter Hajar hehehe....dah abes sem 4 sudah...nak nek sem 5 pulek....amek kat kolej jewww....huhuhuhuhuh
      Yesterday at 1:57am · 

    • Nurul Ain Abd Salam oo..ok la tu...dah nak habis pon..make sure final year nnti result bagi gempak..hehehe :)
      Yesterday at 1:58am · 

    • Dokter Hajar aminnnnn insyaALLAH, kak ain doakan yea...next year dah praktikal dah..huhuhuhu takowt okeyh...kak ain kene tdo awal alrh, baru eyebag bawah mate boleyh surut dengan bahagia dan indahnye...hehehehhe...





Gua baru pandai copy komen dari FB nih dekat blog, tu pown macam haremmmm jerk.



Anyway, untuk kak AIN , mekaseh sudi maen komen-komen dengan saye malam haritu, i'm really appreciate it...tenkiu so much!!!!! senyum lebar-lebar   :)))))





Sekian, babai





No comments: