Kesayangan ;)

26 April 2011

Alahai Melepaslah Aku

assalamualaikum




Sob3....Gua tengah dilanda kesedihan yang sedikit terlampau. Maklumlah, sindrom orang patah hati bile kekasihnye lari.Huwarh!!!!! sedey lagikkk



Weyh, abg Ashraf ku telah bertunang dengan orang laen weyh.Terkilan yang amat sangat sebab abg Asyraf telah berkata ingin meminang gua bile gua abes wat dip taon depan. Alangkah patahnye hati gua dan remuk redamnye hati gua bile mengenangkan abg Asyraf telah bertunang dengan seorang wanita pilihan hati beliau. beliau tekah berkenalan dengan wanita tersebut dalam setaun yang lepas.


Sampainye hati abg Asyraf kerana memcurangi diriku in.Oh tidak abg Asyraf. Mengapa di saat begini abg Asyraf nak bertunang dengan orang laen?Gua taw memang gua nih sedikit ganas, tidak terlalu kaya dan sedikit berisi tapi percayalah, semua nih gua buat untukmu wahai abg Asyraf ku yang manis hensem segalnya.


Tapi gua bersyukur kerana bakal isteri kepada abg Asyraf seorang yang solehah dan comel. Tidaklah gua berasa ralat walaupun abg Asyraf tidak memilihku sebagai calon isteri abg Asyraf. Seriusly, memang rase demmmm giler ile abg Asyraf ingin telah mengikat tali pertunangan dengan orang laen tapi bile tahu tunang abg Asyraf seorang doktor dan sangat comel dan lembut serta berperwatakan muslimah, terus saje gua meredhai sumer tu. Bak kate orang, gua pasrah. :'(


Walau apepown, gua rasa berbangga sebab abg Asyraf dah pilih jodoh yang terbaek untuk diri beliau. Tak guna gua nak tarik-tarik rambut x puas aty dengan diri gua sendri sedangkan abg Asyraf dah dapat calon yang paleng baek dan terbaekkk.


ouh abg Asyraff ku yang hensem+kacak+soleh






dah tunang....






haip3..macam kawen pulek..





ouh tidak sanggupku melihat cincin di jari...






senyum bahagia erk..moga mendirikan rumahtangga yang harmoni







Semoga abg Asyraf kekal sampai ke jinjang pelamin, anak cucu cicit piut miut sampai ke liang lahad arh. Cinta yang menuju ke syurga..Aminnn...




sekian, babai

4 comments:

chenta nuriz said...

alaa..ileks r kak..adek dye ade lg..xdpt abg try r adek lak..hakhakhak...(^_^)..suke melihat kakaku yang frust menonggeng..da tertonggeng pon..

Hajar Yumi said...

hoyt~~~berani ye kamooo budakk..haish...tidak mengapa larh, biar masa yang menetukan..hehehehe

teha said...

asyraf muslim mmg hensemm !

Hajar Yumi said...

mmg syggg sgt ashraf muslim..apekan daya..bkl mlik org...huhuhuhu