Kesayangan ;)

16 April 2011

Blogku Penuh Sawang

asalamualaikum




Memang lame nak mampos x hapdate. Boleh jadi giler meroyan cenggini doh. Naluri gua memang dah meronta-ronta suroh hapdate hari-hari. Tapi disebabkan ade masalah dan jugak permasalahan yang gua sendri xdapat nak elakkan, memang terpaksa gua relakan. (macam tajuk lagu pown hade)


Sori larh kepada lu olang yang tunggu gua menghapdate blog yang kecah-kecah macam tuan dia jugak, balek-balek bukak jerk URL blog gua memang dah tentu terpampang entri Lagu untuk Jumaat. Entah berkurun jugak arh gua x update blog. Maafin gua yang dong, gua enggak punya waktu untuk mengapdate blog ini kerana gua sedang menghadapi exam FINAL beb!!! Bukan Final untuk yang termemang last, tapi FINAL untuk sem nih.


Sedikit stress dan biaselah fenomena jiwa kacau memang sering melanda bebudak macam gua nih sebab blajo pown dah nak tenggelam sampan baru nak cari pendayung.ekh2, peribahasa apekah ini?Lagipown, gua jenis kalo dah menghadap belog, menghadap mukabuku, memang xkan terhadap punye buku gua.


Tetibe arinih gua dah bersemangat waja  kalah besi perwaja, bangun pepagi, lepas solat Subuh, teros dengan semangay dan kudrat yang ade, gua hapdate blog yang dah menjadi rakan kepada lelabah. Memang kejam giler labah-labah tu sebab buat blog gua nih sebagai tapak untuk mereka membiak dengan hebatnye. Padan dengan muke gua sebab bagi sangat labah-labah buat sawang kat cni.


Memang patot sangat arh gua punye heartbeat tu terbiar 4 sen jerk dengan sengajanye Memang terbaekkk arh gua cakap...Korang yang baek pown sudi-sudikanlah men'kelik' heartbeat gua tu...ngeee~~~


Seblom gua merepek sambil makan kerepek dengan lebey jaoh lagik, eloklah gua berhenti di sini...Semangat blog untuk semua weyh!!!!!







comel kan????tanpa ade motif sebab nak rase diri nih comel pepagy bute...hamek ko!!!!




Klik klik klik!










sekian, babai

No comments: