Kesayangan ;)

15 January 2012

Abg Ben Add Pesbuk Aku

assalamualaikum



Aku sebenarnya teruja dan tak sangka sangat-sangat sebab balik dari kedai, online tengok pesbuk dulu, tup tup, ade sorang nama yang aku xsangka, xjangka dan xpenah terlintas dek akal beliau akan add aku. Lagipun beliau memang tersangat femes emes tawu???Sape blogger yang xkenal beliau, sile bunuh diri sekarang....ekh3, jangan3, kang kejap lagi ade pulak mak bapak korang cari aku sebab anak deme bunuh diri sebab bace blog aku.



Aku pown nak kate gah sangat, memang tidaklah, tapi kalau setakat nak wat kenal-kenal boleyla, aku akan terima kawan-kawan yang etul-betul nak berkongi tips dan pengalaman dengan aku. Aku selama berblogging ni, aku memang xpernah rasa nak gah sebab aku x pernah sangka pown yang akan ada blogger-blogger besar menyedari kehadiran blogger picisan macam aku nih hadir.Tapi alhamdulillah syukur, akhirnya, ada jugak blogger pemes yang add aku. Terima kasih sesangat dekat abg Ben!!!!!!


Kalau sesapa yang maseh blurrr blurrrr sengal lagi xtaw sape tu abg Ben, meh sini aku kenalkan dekat korang semua....





mekaseh add saye....huwaaaa teruja...nak pengsan....
 ·  · See Friendship · about an hour ago near Bentong, Pahang · 


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




banner abg ben yg hensemmm








hai bang...boley ngurat????










Sebagai penghargaan, aku buatkan entri ni khas untuk abg ben yang hensem, badan katang ketul-ketul  yang semart sangat ni. Kalau korang nak tahu dengan lebih lanjut, korang terjah je abg Ben punya blog ok???Korang jangan risau sebab abg Ben ni memang sentiasa akan update blog dia dalam 5 minit sekali. Memang terbaekkkkk


















Betapalah ketul dan katangnya badan beliau sampaikan mampu buat aku rasa ter'fall in love' dengan dia lagi. Begitu tegar blogger kite sorang ni sehinggakan dalam gym setia bersama netbook beliau.




Sekian, babai






2 comments:

Ben Ashaari said...

Wargkh.... Terharu ! Tqqq Hajar !! :) Semoga sukses dalam dunia blogging..

Hajar Yumi said...

saya lagi terharuuu abg ben add saye taw, sudi jengah ke blog saya yang memang xde apa-apa nih.....mekaseh abg ben sudi singgah ke blog yg memang sememeh nih....