Kesayangan ;)

19 November 2012

Kisah Aku Dan Ben Ashaari

assalamualaikum



Jangan terkejut, aku memang suka buat saspens bagi nambar gempak sedikit pembukaan cerita. Itu sahaja. Jangan membuat fitnah yang bukan-bukan di zaman internet serba pantas. Sikit salah bahasa atau salah info, aku akan di 'band' , jangan buat main-main. Walaupun aku ni tidaklah seglemer blogger-blogger terkenal tanah air, namun ku punya hati *tak memasal*.


Aku bersua muka pown x pernah dengan blogger badan katang ni, cuma aku banyak berinteraksi dengan beliau daripada pacebuk dengan twitter je. Sejak akhir-akhir ini, hubungan aku dengan dia semakin rapat. Inilah yang dinamakan hubungan alam maya pown boleh menjadi. Aku lempang karang kalau korang fikir aku ni mencuba untuk masuk line antara beliau dengan isterinya serta qhaliff. Kang ada yang aku kene 'flying kick' dengan Qhaliff.


Aku sekarang ni kan sedang berguru dengan beliau, untuk menjadi seorang manusia yang sayangkan blog dan entri sentiasa di nanti-nanti dan ditunggu-tunggu oleh rakyat jelata. Aku pown memang x mengharapkan follower ramai bersepah-sepah tapi sekadar jadi follower atas syarat, xnak baca pown entri baru aku. Kan sadis bunyiknye tuh. Sudahla pemalas nak hapdate belog, penulisan pulak hentahhapehape. Last-last sendiri tulis sendiri baca. sobsobsobsroooooooooottttttttttttttt.


Di zaman serba canggih ni, macam-macam benda kita boleh belajar, daripada mana tu bukan soalannya, ada yang menggunakan facebook untuk belajar, ada jugak yang gunakan twitter untuk dekatkan hubungan yang terjalin itu. Macam aku dengan brader Ben , kitorang berkomunikasi melalui facebook dengan twitter. Kadang-kadang ada jugak unsur-unsur aku nak mengorat qhaliff, tapi memandangkan qhaliff kecik lagi, mungkin aku boleh calonkan Qhaliff untuk anak saudara aku mungkin? Kalau anak sendiri, mungkin Qhaliff xpandang dah waktu itu. :(





see, aku kata dah, aku tanya pasal blog dan nuffnang dekat dia je weyh





Yang bawah ni, kebetulan, satu petang di hari sabtu, aku saja jela nak bergurau, aku cakap Qhaliff hensem, macho, kacak bergaya daripada daddy dia dan aku cakap yang aku baca blog beliau pown sebab nak tahu perkembangan Qhaliff je . tetiba beliau sentap dan mengatakan mahu berhenti daripada bercerita pasal Qhaliff, aku macam WHATTTT!!!!Kisah pujaan hati aku nak dihentikan?Terus aku cepatcepat pujuk beliau dan gorenglah beliau bahawa tanpa beliau, tiadalah Qhaliff. -__-''



marilah kita berburung biru yiahuwww




Aku rasa, cukup dah cerita aku pasal Qhaliff, eh eh eh bukan, pasal daddy Qhaliff ni, aku nak pergi berguru lagi dengan beliau ni. Lepas tu tak adalah blog aku ni kesepian dan kesunyian umpama hati yang lara.*tetibe* Kalau aku nak jadi sefofular FL, mungkin aku tak mampu. Apa yang aku mampu, bercerita mengenai hidup, pengalaman dan pendapat. Kadangkala perihal peribadi juga. Sebab apa yang penting dalam dunia blogging adalah menulis daripada hati. :)





Sekian, wassalam


No comments: