Kesayangan ;)

19 November 2012

Bukan 200 Rupanya

assalamualaikum



Kejadian ini berlaku beberapa hari sebelum ini.

Nak kata sadis, tidaklah begitu sadis

Sedikit sedih sebenarnya

Mengenangkan diri yang semakin meningkat tua

Kalau kasi tahu dekat emak, konfem emak ketawa guling-guling

Kalau kasi tahu dekat abah, konfem abah ketawa menangis airmata darah

Kalau kasi tahu dekat wadah*adik perempuan aku* mesti bantai bengong sepanjang masa

Kalau kasi tahu dekat akak, mesti kene potong elaun aku sebab mereka bajet aku x reti kira dah

Kalau kasi tahu dekat korang, agak-agak apa reaksi korang kan???


Bila aku kata












Semalam followers aku adalah 200





PADAHALLLLLLLLLLLLLLLLL









Ini semua sebab aku taksub sangat dengan nombor 20 dekat belakang tu sampai aku xnampak pon nombor satu yang setia berdiri di hadapan sekali. Orang lain follower sampai doplohribu pown xadalah kene sindrom mata senget macam aku. -___-''




Sekian, wassalam



No comments: