Kesayangan ;)

27 November 2011

Kelayakan Sukan Olimpik, Harimau Muda VS Bahrain

assalamualaikum



Malam ni sekali lai Harimau Malay turun padang untuk berlawan dengan Bahrain. Sebelum perlawanan lagi gua dah niat xnak tengok perlawanan ni sebab takut. Memang lawak gile, gua sampai boleh jadi fobia sebab takut menyaksikan kekalahan beb. Gile x gile gua ni kan?


Tapi pape pown malam ni gua akan tetap akan menyokong HARIMAU MALAYA!!!!Sekarang ni dah separuh masa petame, Malaysia pown dah gol dah wey, semangat gua nak tengok bola...Jom tengok bola, malam ni gua punye semangat macam MALAYSIA lawan INDON haritu. Nak jadikan cerita pown, gua sayang same pasukan MALAYSIA...i lappppp uuuuu


JOM TENGOK BOLA...DOAKAN SEMOGA MALAYSIA DAPAT TAMBAH MATA SEPARUH MASA KEDUA NIH..YEYEAH~~~


sayang ketat-ketat budak kecik ni, sepak lagi laju, terus shoot ye dikkkk..muahmuahmuah





nak sehelai t-shirt cenggini wey





tangan kapten ni macam gam, bagus saye suke!!!





1 - 0

MALAYSIA vs BAHRAIN


Sekian, babai







No comments: