Kesayangan ;)

21 November 2011

Harimau Bahamlah Garuda Tu!!!

assalamualaikum



Sekarang gua kat umah, tengah tengok tibi dengan mak dan adik bujang gua. Petame kali tengok bola beb, hati debor macam gua je yang turun padang men bola beb. Dari petang tadi tengok pengulas sukan dok cakap pasal SUKAN SEA yang BOLA SEPAK MALAYSIA akan belawan malam nih dengan orang INDON untuk  separuh akhir SUKAN SEA.

Huish, sebgai rakyat malaysia yang sejati, gua rasa debaran tu memang sangat2 terasa macam gua pulak yang nak pi maen dekat tengah padang tu.haish la MALAYSIA...Gua harap malam ni Malaysia menang. First time tengok dekat umah dengan adik gua memang havoc giler weyh rumah weyh, kecoh!Gua sampai melompat-lompat. Sekarang tengah rehat, dah gua nak sambung tengok bola nih. Keputusan sekarang adalah

1 - 1

MALAYSIA 1- INDON 1

Gua rasa MALAYSIA ade can lagi nak menang, GO GO GO MALAYSIA~~~~

























Sekian, babai


Sambung tengok bola wey!!!!!!






No comments: