Kesayangan ;)

23 November 2011

22 . 11 . 11

assalamualaikum


Hari ni hari cuti untuk semua warga JOHOR, kepada orang JOHOR, sile meraikan cuti anda dengan sebaek mungkin. Mungkin jugak bonus kepada rakyat JOHOR lepas MALAYSIA berjaya tumpaskan GARUDA malam tadi. Lena lah tido rakyat MALAYSIA malam tadi kan...Alhamdulillah...Untuk rakyat negeri lain, jangan kecik hati ye sebab rakyat negeri JOHOR dapat cuti free kali ni, ni sebab HARI KEPUTERAAN SULTAN JOHOR yang jatuh pada tarikh ni.


Untuk pengetahuan semua pembaca belog gua yang x semenggah ini jugak, hari ini adalah bufdey kepada seorang budak itu. Bukan budak dah, seorang remaja. Dia telah dilahirkan lewat sedikit daripada gua. Entah kenapa mengada sangat nak keluar lambat-lambat daripada gua. Sengaja nak cakap yang gua nih sebenarnye lagi tua daripada beliau. Arhhhh pigidah....


Kami berkenalan dekat MUKABUKU, lagu  tema percintaan *chewah rase macam nak lempang2 tulis ayat jiwang* adalah lagu NAJWALATIF, CINTA MUKABUKU, memang teramat kene dengan situasi kami. Xpernah pown sangka yang hubungan ni akan berkekalan sampai ke berapa bulan dah, memang, xelok untuk berbangga padahal dia belom lagi menjadi yang sah untuk kita kan? Bukan apa, takut-takut payung yang kita harapkan dapat lindungi kita nanti terbang pulak dibawa angin lalu.


Ok back to the topic, sebenarnye kan, entri ni nak buat untuk budak ni.....




-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ok xnak tengok kamera sebab sebuk tengok SAMSUNG  die...






Sebenarnye entri ni nak buat untok jejaka kat atas ni, kepada IZWAN MUHD, ini untuk awak yea


memang saya xberada bersama awak sambut bufdey awak kali ni, mungkin kita akan dieri peluang untuk sambut bufdey same2 potong kek same2 sepanjang hidup kita nanti. saya rasa bertuah sebab ada awak yang sanggup tahan dengan saya, dengan perangai gedik sumpah rasa nak lempang banyak kali bile dah start buat perangai, yang sabar dengan hubungan ni, hubungan jarak jauh memang bukan mudah untuk dipertahankan, kita hanya berhubung dengan fon call, kalau dah rindu sangat, paleng koman pown tengok gambar, kalau dah memang xboleh tahan, kite Skype je, naseb bek dunia dah maju, kalau x, mau meraung kite kan? 

Memang ni petama kali kita nak wish bufdey dengan nak begayut sampai pening semingu kan?Awak nak hadiah x? Hadiah dah ada, kene tunggu je masa bile kite dapat jumpe nanti yea, awak, awk jangan nak nakal sangat, kite ni name je duduk senegeri, tapi nak jumpe memang kene buat appointment setahun baru boleyh jumpe. Biaselah, sorang duduk Australia, sorang duk Amerika, memang susah nak jumpe. Bizi kalah Perdana Menteri kan???

Awak, SELAMAT HARI LAHIR yang ke -21 yea, semoga panjang umur, dilimpahkan rezeki, diberi perlindungan, diberikan kesihatan yang sempurna dan tercapai segala impian dan cita-cita awak. Terima kasih sebab sudi terima minah senget yang selalu nak kacau hidup awak nih kan?Terima kasih sudi nak berkenalan dan menjadi gila bersama-sama. Terima kasih... Last But Not Least...LOVE IS NOT JUST A WORD TO SAY..IT NEED TO BE FEEL FROM BOTH PARTIES...I CAN'T SAY THAT U ARE MY FIRST LOVE BUT I CAN SAY THAT YOU ARE THE LAST AND I WANT TO BE ON YOUR SIDE FOR THE REST OF MY LIFE...


ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN KAMU
ALLAH SELAMATKAN IZWAN MUHD
ALLAH SELAMATKAN KAMU
AMINNN YA RABBAL ALAMIN...


IZWAN MUHD B SAJALI



Sekian, babai


Gua rase entri ni macam haram sebab jiwang nak mamposssssss








No comments: