Kesayangan ;)

23 November 2011

Kelayakan Sukan Olimpik, Harimau Muda Beraksi Lagi

assalamualaikum


Malam ni gua sekali lagi duduk tengok bola secara live depan tibi dalam rumah saja. Sekali lagi tengok dengan adik gua yang xtahan dah gua rase dengar gua bebel. Komen gua malam ni pasal pemain MALAYSIA, diorang macam dah letih, maybe sebab lawan dengan garuda haritu x habes lagi kot.

Pape pown, gua tetap sokong HARIMAU MUDA, kalau kalah kali ni, gua rasa puas hati sebab haritu diorang dah maen bermati-matian, mungkin x cukup rest lagi agaknye diorang ni.tapi pae pown, gua akan tetap menyokong MALAYSIA.


SELAMANYA, SELAMANYA, SELAMANYA HARIMAU MALAYA









bang ncemnye...



At last, MALAYSIA tewas di tangan SYRIA, xpelah, mungkin  letih haritu x hilang lagi, nak maen lagy lawan Syria kan???Xpela HARIMAU MALAYA, nanti hari Ahad no excuses ok???



Sekian, babai










2 comments:

LAici KAng Ais said...

tumpang lalu ...

malaysia boleh !!!! lwn bahrain 2-0.eheh :)

Hajar Yumi said...

ekh silekan...aminnnn....mudah0mudahan..doa rakyat MALAYSIA bersama harimau malaya!!!!