Kesayangan ;)

03 December 2011

Kene Buang Negeri

assalamualaikum






Kisah ni bermula bile dah hampir 3 tahun duduk kat bumi KUANTAN ni, akhirnye, kene buang negeri sebab KUANTAN dah x bolh nak menampung kapasitit  penduduk.


Sudahnye, bile dah lame sangat duduk kat KUANTAN, barang yang nak dibuang bersama adalah sangat banyak dan rase nak sewa 1 bas je bawak budak yang kene buang ni. Maklum lah, segalanya dalam keadaan yang rushing sana, rushing sini. Orang lain nak buat majlis, gua pulak yang bizi semacam macam gua yang kawen, puihhhhhh giler eksaited sangat engkau kan.


Sebenornye, gua ni nak pegi praktikal pulak dah, lepas dah hampir 2 tahun setengah gua duk dekat KUANATN ni, dah tibe masenye gua untuk menjalani praktikal dekat HOSPITAL BENTONG pulak. Gua harap-harap sesape yang ade information pasal hospital ni, sile berkongsi, namao makan sorang-sorang ye korang. Gua ni budak baru sangat-sangat nak menjejakkan kaki ke bumi BENTONG tu. Kalau setakat TEMERLOH tu, gua boleh tahan lagi, bandar n tempat die gua dah penah survey dah tapi kalau BENTONG ni gu idak le penah dengar citernye. Tapi gua harap sangat-sangat yang bandar BENTONG tu senang untuk dikenali.


Walaupun memang macam menyeksakan bunyinye, gua sekarang tengah lagi seksa camane nak bawak barang-barang gua yang dah rupe orang nak xnak balek-balek dah. Kejap lagi pukul 2 petang gua akan bertolak dari bandar kesayangan gua, KUANTAN ni ke BENTONG, hope korang sumer mendoakan agar Latihan Industri gua ni berjalan dengan lancar dan gua dapat ilmu yang cukup di dada ni untuk keje pulakkkk nanti.




macam ni baek bawak loker je terossss






ada yang volunteer nak masuk dalam beg ni?




Sekian, babai







No comments: