Kesayangan ;)

27 December 2011

Girls Day Out-Part 2

assalamualaikum




Sambungan daripada entri petame yang ni. Karang bile tunda-tunda update blog, korang sumer nak lari meninggalkan blog gua yang x semenggah ni. Masa kali kedua ni, ade pertambahan pulak beberapa manusia. Kali kedua berdating bersama incik boifie dengan roomate my bestie.Adalah sesuatu yang menyeronokkan bila orang yang kite sayang ada di sekeliling kita. Bukan niat nak menghebahkan sangat yang gua ni ada pakwe, bukan, sangat tidak benar sama sekali, cuma ingin berkongsi kegembiraan berdating dengan sahabat semati dan seorang sahabat yang bakal sehidup senyawa.InsyaALLAH.


Dipendekkan kisah, hari Ahad, 25 Disember 2011, incik boifie yang baru sampai daripada menghadiri kenduri kawen kawan ayah dekat Kedah memutuskan untuk singgah dekat rumah nenek. Rumah nenek beliau dekat dengan UPM, oleh hal yang demikian, kami berdating di The Mines pula untuk kali ini. Petame kali masuk Mines, umpama rusa masuk kampung. Yang paleng x boley blah bile rambang mata melihat betapa banyaknye Y E S di sana sini. Untuk pengetahuan sesiapa yang x pernah menjejakkan kaki ke The Mines, Mines adalah sebuah pusat belilbelah yang terdapat bot ala-ala France dekat tengah-tengah dia. Disamping keadaan dalaman yang seumpama Berjaya Times Square. Terdapat amat banyak shoplet yang menjual kasut dan pakaian serta minyak wangi serta terdapat GIANT di dalamnya. Senang citer, Mines ni shopping Mall yang barangannya mampu milik.


Berbalik kepada cerita dating berdating, macam biase, xnak cerita banyak. Korang tengok gambar, xpaham kene tanya ok???





ini kawan baru, roomate mira, namanya Che Nab...Chemist okeyh????






presenting Che Nab In The House!!!!








untungla dapat begambar dengan Santa kan...









                      


ehem2, guru besar cek taliponnnn












the owner of the farm on that nite, xmenawan langsunggggg









men lumbe kete sat....








like brother like sister...ade x org x pecaye bile cakap adik beradik????
















Bila kita sudah xda peluang untuk merasai yang indah, suatu masa, kita akan benar-benar menghargai arti cinta, sahabat persahabatan dan segalanya.....thanks for everything  my friends....





Sekian, babai









No comments: