Kesayangan ;)

21 December 2011

New Family =)m

assalamualaikum


Walaupun dah memang lambat sangat nak update log pasal perkara ni sebenarnya, tapi pedulik hape, tetap nak update jugak sebab dah bertambah bilangan dalam family.Bukanlah sebab kelahiran adik  bukan juga anak sedare mahupun cucu sedar, ini adalah disebabkan proses penerimaan menantu oleh kedua orang tua terchinta gua.



Pada 11 DISEMBER 2011, emak dengan abah serta adik beradik gua dengan rasminya telah menerima seorang ahli kuarge baru iaitu seorang abg ipar yang pertama dalam kuarge belah emak. Kalau belah abah memang xtaw nak kire ini cucu keberapa belas yang kawen. Dalam family emak, emak anak sulung, akak gua juga anak sulong so kirenya menantu sulong jugak dan perkahwinan sulong dalam kuarge belah emak. Nampak x betapa banyak sulongnye dalam kuarge gua nih???Nak kata meriah, alhamdulillah, meriahla, gua rase hepi sebab masa ni jugak, abah sedih sebab dah kene menyerahkan anak beliau dibawah jagaan seorang lelaki.Harap-harap menantu abah akan jadi menantu yang baik dan abang ipar yang baik jugeeeeeeeee *abg ipar, ini bodek namanya* 




Kalau nak buat cerita, sehari semalaman memang xkan habes bercerita, oleh yang demikian, silelah mencuci mata dengan melihat separuh gambar yang telah siap gua sajikan untuk mencuci mata anda di luar sana semuanya, apabila gua dah dapat gambar penuh daripada laptop adik gua, gua akan pasti dan konfirm menepek lagi gambar kawen kakak gua sampai penuh blog gua dengan gambar mereka dan korang muntah berdarah tengok gambar ni. Malas nak cerita kecoh pungpangpungpang sampai esok pon xkan habes cerita. Jom cuci mata tengok gambar...








REWANG BESAR, SABTU, 10 DISEMBER 2011








buah tangan untuk para tetamu yg datang






sedare mara yang datang rileks dulu...





MAKAN BESAR, 11 DISEMBER 2011




tema kaler biru torquiose...



























pose wajib tuan tanah 




beuty bride....




pengantin ats pelamin...




malam nikah....







hari bersanding...





ONE HAPPY FAMILY AT HOME...







Untuk abg ipar dan kakak, SELAMAT PENGANTIN BARU, SEMOGA KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT, SEMOGA DENGAN TERMETERAINYE SEBUAH JANJI, HUBUNGAN YANG DIBINA DIRESTUI DAN DIREDHAI OLEH ALLAH HENDAKNYA....







Sekian, babai





No comments: