Kesayangan ;)

25 December 2011

Girls Day Out-Part 1

assalamualaikum



Ekh over kau tahu, siap nak buat part 2 bagai, apeeee pown x boley. Sudah-sudah, lari daripada tajuk ar pulak kan...Ok uols, now mahu berstori mori uols. Jumaat yang lepas, gua seorang budak yang keras kepala dan degil telah menjejakkan kaki ke KUALA LUMPUR. Maklumlah, KL-BENTONG hanyalah mengambil masa sejam sahaja wahai rakan-rakan.


Ceritanya bermula bila keputusan untuk balek kampung confirm ditolak mentah-mentah oleh emak kesayangan sebab minggu lepas mak baru je datang menjengah gua dekat Bentong sambil membawa sedikit barang-barang keperluan memasak supaya anaknya rajin memasak di rumah. haiyoyoyoyo....


Disusuli pula dengan keadaan gua yang memang boleh mati kebosanan bile duduk rumah bentong melebihi 24 jam tanpa berbuat apa-apa, mesti akan jadi trauma. Gua pon decide nak naek KL sebab nanti bolehla berjimba dan meluangkan masa dengan my bestpwen. Kalau korang sumer memang peminat setia lagi melekat blog x semenggah gua ni, memang korang boleh teka sapa orangnya.


Gua sampai je kat KL tu, gua teros amek LRT pegy STESEN UNIVERSITI. No one fetch me at PEKELILING, nampak x betapa berani dan betapalah independentnye gua ni *belagak*.Bukan ape, prinsip hidup gua adalah gua xnak menyusahkan orang laen selagi gua boleh buat perkara tu dengan diri gua sendiri. So, xperlu my bestie tu nak mengharung badai dan ombak kereta yang tersangat banyak nak amek gua dekat PEKELILING :).


Sampai je kat STESEN UNIVERSITI, masuk dalam kete dan gua dibawak ke satu tempat pasar malam oleh member gua, gua kenyang dan malam tu xde planning laen, balek UM, tido dekat UM. Dulu UM ni salah sebuah universiti impian gua, tapi sekarang UM macam dah jadi tempat permainan bagy gua walaupun gua bukan penghuni rasminya.


Keesokan harinya, Sabtu, 24/12/2011, kitorang ade planning baek punye...pegy berjimba di MID VALLEY dan menonton OMBAK RINDU untuk yang ke-2 kalinye.hehhuwwww...Giler dah terpengaruh dengan AARON AZIZ yang kacak lagy bergaya. As all of you know, bile 2 orang yang jadi bestfren x berjumpa, bile berjumpa perangai macam sorang dok SYDNEY, sorang duk kat CHINA. Giler meroyan amek gambar segala bagai. Lagikan pulak, ini adalah my first time nak naek kereta yang dipandu oleh my bestfwen, seronok x terhingga dan I'm proud of her. :') Here are some photos of us. Untuk pengetahuan korang sumer, segala gambar dalam entri ini adalah di capture oleh IPHONE4 kepunyaan my bestie, me?henpon cikai je, gambar x cantek mane pown, nanty tunggu dah ade gaji sendiri, gua beli sebijik SAMSUNG ok bebeh???Cekidauuuutttttt





TARAAAAA......







cari apa yang sama pada kami???






me in the house of CHRISTMAS!!!!







she in the house!!!!!!






matured sangat ke muke ni????matured daripada umur kah?????





nak jugak tiru CE dengan KAK AIN THE GOJES, amek gambar dekat THE GARDENS




DALAM TOILET METROJAYA





here's a gemok debab and si kurus kering






yes!dapat gak merasa pegang iphone weyh





mari tayang handbag!!!




INDOOR SHOOT & SUSHI KING




see, pantang jumpe cermin



KAMI lagiii






presenting sushi xsedap




vanilla shake and apple juice with jelly yang sedap!




budak ini telah dipropose oleh DIVA





muke teruja sambut krismas dekat dalam MALL




Untung dapat bergambar dengan bear yang besar disamping dapat maen rebut2 dgn manusia x reti sabar




sape lagy tembam??konfem bear lagy tembam..hehehehe




inside The GARDENS...teruja tengok lampu candeliar yang very the awesome




2 persons teruja nak lampu candeliar macamnakcuribawakbalekpasangdekatumah




my soul, thanks for everything




tasik UM...tenang dan mendamaikan...












Sekian, babai





2 comments:

Rin Saharina said...

bestnyaa dpt kuar ngn bestfriend kan :)
rin snggah cni :)

Hajar Yumi said...

mekaseh rin singgah kat cni...saye singgah awk punye blog jugak yea...