Kesayangan ;)

12 February 2012

Snowflakes, Salji Yang Boleh Makan Begitu Saja...

assalamualaikum


Korang yang duduk area KL mesti kebanyakannya dah familiar dengan mende alah SNOWFLAKES ni kan?Kalau sesape yang xtaw lagi, meh aku nak gitau dengan sombongnya bahawasanya aku ni dah makan pown SNOWFLAKES ni beb!!!!!Aku anak JOHOR, tapi memang dah makan mende alah makanan ni. Rasa macam terbaek dari ladang siotttt.



Dalam hidup memang kene cube semua mende yang pelik-pelik.Tapi janganlah korang cube bende pelik macam pegi pelihara babi ke, anjing ke, pegi tunggak arak kat depan orang ramai, pegi comolot dekat depan Pavillion ke pegi bukak baju depan orang ramai ke jangan weyh. Bahaya derrrr.



Snowflakes ni adalah sejenis vegeterian food yang mabeles dan sejukkkk sangat. Best ooo bile makan memula rasa macam sejukkkk gilerrrr tapi lame2 sedap oooo. Memula nak makan mende ni rasa ragu-ragu la sebab takut xhalal. Tapi bestie terus pegi tanye dekat kaunter pastu operator tu pown kate mende ni vegetarian dan supposely be halal. Ada jugak orang Islam yang keje dekat situ. Bila dah yakin mende tu halal kitorang pown g order dan ikut je suggestion diorang yang keje kat situ. Ala, biasela, baru first time nak makan kan, so xtaw mane yg best dan sedap. Pastu ternampak pulak yang lelaen dan bermacam-macam lagi. Benda ni macam ABC jugak, cume lagiii sejukkkk.



inilah ghupe booth kecik dekat MID VALLEY tuuuuu...




sedap taw..macam cincau mende alah itam tu...




masa memule korang bayar dekat kaunter tu, diorang akan bagy mende alah ni. Bile korang punye order dah siap, mende alah ni akan vibrate n menandakan korang punye order dah siap!!!!






taraaaaaa....selepas dituang dengan susu yang penuh krimmmmm






muke teruja sampai pejam-pejam mata nak makan snowflakes ni!!!!!











Masa ni kitorang tengok wayang midnyte dekat Mid Valley. Al-maklumlah kan, bile sorang dekat selatan, sorang dekat tengah-tengah, susah nak jumpe, ni yang jadi. Bila jumpa je, ada je planning nak kemana-mana. nak buat apa. Aku harap persahabatan aku dengan bestie aku yang paling aku sayang akan berkekalan sampai akhir hayat.






Sekian, babai






No comments: