Kesayangan ;)

29 February 2012

~29 FEBRUARI 2012~

assalamualaikum








Untuk makluman semua, hari ini adalah hari RABU, bertarikh 29 FEBRUARI 2012 yang spesel sebab tarikh ni cuma ada 4 tahun sekali je dalam kalendar, kalau ada ibu-ibu mengandung yang nak beranak, beranak tahun ni, seronoklah mereka sebab nak sambut besday anak 4 tahun sekali je.


Kalau dalam tempoh 4 tahun tu, anak x besar-besar, memang untungla kan, lepas tu, orang duk sebuk cakap awat anak hang x membesaq???yang kaum ibu pown cakapla, anak aku 4 tahon sekali baru besaq, senang sikit, xdak ar dia nak besaq kepala... -_-''


Kalau korang ada member yang lahir dalam tahun lompat ni, korang sepatutnya kene raikan harijadi mereka dengan meriah dan gemilang sekali sebab diorang ni dapat sambut bufdey 4 tahun sekali je. Apa x nye, tahun-tahun yang lain xda sape yang nak peduli dengan diorang punya hari lahir taw!Kirenya kalau korang kumpul seposen sehari dengan azam dan iltizam yang kuat semata-mata nak meraikan kawan korang. Dah kalau namanya 4 tahun sekali sambut bufdey, korang pown kene jugak kenekan diorang kawkawkawtoing punye. Dah susah payah sambut, sambutla bagi dia merasa yang dia pernah ada pengalaman terindah sambut besday kan???




Aku xda member yang lahir masa tahun lompat ni, kalau ada, memang aku dah sambut dengan cemerlang, gemilang dan terbilang lagikkkkk. Aku akan pastikan yang kawan aku tu xkan pernah lupa yang aku pernah buat sesuatu yang dia xpernah nak sangka tahu???Dah aku ni cerita pasal besday je, mesti korang ingat aku ni ada member yang lahir tarikh ni ye dak???Aku teringin jugak nak berkawan dengan orang bufdey cume 4 tahun sekali nih, yela, mane taknya, nak jugak aku tanye perasaan dia bila dapat sambut bufdey cume 4 tahun sekali je kauuuuuuuuuuuuuuuuu.....



Untuk tarikh ni, aku tak ada ape-ape yang spesel pown, aku cuma ada beli 1 produk ni dan aku baru je cube untuk pertama kali harini. Aku nak tengok kalau-kalau produk muka tu sesuai ke idak dengan muka aku yang dah macam jalan tar x berapa nak siap ni. Korang doakanlah yang produk tu serasi dengan muka aku ni dan aku x payah nak pening- pening tukar produk lain untuk muka aku ni. Kalau produk ni memang betul-betul berkesan dan muka aku serasi sangatttt, aku akan kongsi dengan korang semua yea....




SELAMAT TAHUN LOMPAT!!!!











Sekian, babai







No comments: