Kesayangan ;)

30 March 2013

Boleh Update Blog Guna Note...

Assalamualaikum

Bertemu kembali kita di ruangan blog yang sememangnya tidak dinanti nantikan.Mintak maap ye korang semua..aku sibuk sikit akhir- akhir ni.Gaya aku cakap macam seorang ibu yang mempunyai anak seramai lima orang di rumahnya.

Bebel banyak pown tak guna.Apa yang mampu aku cakap adalah aku dah dapay kerja baru tapi kerja di luar bidang sendiri.Kalau nak tahu macam mana aku kendalikab diri sendiri nak sesuaikan diri dengan keadaan tu nanti aku cerita kat entri lain yea.

Sekarang aku dah boleh nak update post dimana sahaja yiahuwww.Ini sebabnya aku dah upgrade sikit ekonomi aku ni.Ala, baru ni jelah aku nak upgrade pown. Minggu depan aku dah mula kerja kat tempat baru. Aku harap korang doakan aku dapat kerja dalam bidang aku sendiri satu hari nanti. Semoga aku berjaya melakukan kerja baru di bidang baru dengan jayanya...

Sekian, wassalam...

No comments: