Kesayangan ;)

18 August 2011

Cinta Mukabuku- Najwa Latif :)

assalamualaikum










Kan dulu Najwalatif, penah datang komen dekat chatbox gua kan, kalo xpecaye tengok balek entri gua yang ni. Gua hepi gile sebab dia datang jengah dekat blog gua jerk taw! Tapi sekarang budak kecik ni dah glemeres uolsssss, korang sendiri boley dengar lagu dia berkumandang dekat corong-corong radio. Yang terpaleng hebat lagi adalah dia dah ada dah album korang taw x????Uish, kecik-kecik dah jadi artisssss taw!!!!Jeles aiiiiii.



Tapi gua suke lagu najwalatif yang ni sebab lagu dia santai, sempoi. Bila dia menyanyi, rase oh man...ohsemnye. Gua kagum dengan dia sebab bila dia nyanyi, dia main gitar sore xpecah beb!!!!terbaekk dari ladang.



Ape-ape pown gua ucapkan sukses untuk najwa latif dan terima kasih sebab buat lagu ni.Sekarang lagu ni dah jadi lagu tema perchentaan gua...haktpuihhhhhhhhhhhhhhhh....



Sekian, babai...
















No comments: