Kesayangan ;)

12 August 2011

The Awesome People Cames Throughout My Life

assalamualaikum



Bile dah update entri banyak x hengat ni maknanya adela tu, Memang rindu nak update blog, tapi ni sumer sebab masa! Sekarang nak salahkan masa la pulak, dah tu, kaw nak tambah masa jadi tigapulohempat jam sehari ke weyh???Abah kaw!!!


Diam x diam gua dah berumo 21 tahon pada 7 Ogos yang lepas, yea, ramai yang tetanye kan kenape gua xupdate blog time bufdey gua?(bajet cam ramai sangat nak baca blog kaw yang xsemenggah ni). Hey!!!kemon larh, kemon larh, nak update blog time bufdey???dah tu, bile gua nak memanfaatkan semua kol kol free yang telah dihadiahkan abg MAXIS dan pakcik CELCOM dekat gua???Korang ke???memang tidaklah gua nak memberi dengan free sedangkan gua pown dapat barang free, bukan senang ooo!!!!sekali setaon!!!Kalau boley mase mandi, mase bukak pose, mase berak, mase kencing, mase tidow pown nak bercakap. Apa ade hal ye dak???kol free kan....



Sepanjang 21 taon gua hidup dekat dunia ni, dah bermacam-macam manusia dan ragam yang gua ketemu, yang perangai macam setan, musuh dalam selimut, jenis tikam belakang, jenis talam berlauk empatbelas muke dan bermacam-macam jenis ada. Yes, i admit it, sometimes rasa ouh giler penat nak jalani hidup macam ni hari-hari, bile adenye mereka-mereka yang handsome, kacak , cantik, gojes , macho dan baek hati seperti mereka, gua rasa ouh indahnya dunia macam xnak mati*atok kaw xnak mati*  .








Presenting all my dearies and my lovelies.....












They are the reasons why i'm here in this world...searching for my bright future... <3

YUMI B SAKAI
ZANARIAH BINTI HAJI ISHAK















My siblings that i adore most, miss all the time we gadoh- gadoh together.

Right: wada, kak ct, esham, k.awe, me








Dis is another sister's of mine, she's also a banker for me. :)
Terpaleng best sebab banyak sangat barang yang gua dapat dari dia harganya bukanlah harga pasar borong...i'm glad to meet her...

ERI SALMI BIN ZAKARIA
my sister at job place...






My part time girlfriend. Maseh solo dan masih mencari bahagia dalam cinta, my dearest sis, sangat baik hati, susah nak marah dan sangat pemurah. <3


SITI HAWA BINTI YUMI , 2nd sister.







My part time bf, the only one that i have in my family, the youngest brother and also the naughtiest boy. Kadang-kadang rasa nak ketuk kepale dia suh diam dan belajar elok-elok sebab degil. Kalau berjanji jangan ko memandai nak lupe, memang tuntut punye beb. Tukang pengopak poket kakak-kakak.


MOHD NUR HISHAM B. YUMI, 5th and the last










Full time girlfie, tempat bile nak nanges, nak ketawa, nak buat apa-apa je, memang dia jelah, xde orang laen, the most trusted person i have ever!!!!My bestie and also my Soul....


AMIRAH SHAZANA BINTI MAGLI








Sorang lagi adik yang gua memang harapkan dia, redha bile kene bebel dengan gua, dengar kate dan degil tahap melampau.


NOOR ATIKA BINTI AZMAN








Hensem???memang gua taw dia x hensem, saje gua nak tepek gambar dia nih wat semak kat blog gua. Meh gua introduce sikit sape gerangan mamat yang xberapa nak hensem nih.

FULL TIME BOIFIE OF MINE's

Cinta mukabuku and yes, i love him <3

Buat ape kita nak pegi dekat orang yang xsayangkan kita, yang x perlukan kita dalam hidup mereka, lebih elok kalau kita pergi dekat orang yang sayangkan kita lebih.

IZWAN MUHD BIN SAJALLI, LOVE...









Sekian, babai














No comments: