Kesayangan ;)

31 July 2011

Ramadhan Tiba Lagi~~~

assalamualaikum






Esok , ekh bukanlah, malam ni, lepas maghrib, lepas Isya' orang dah start buat semayang terawih, gua pown xnak ketinggalan mengerjakan solat terawih ni. Cume kali ni agak sadis dan sayu sebab xdpat nak sambut awal ramdhan dengan mak abah lagi. Entah bile dapat bersama dengan mereka awal ramadhan. Bestnye, sahur sesame, buke sesame. Tapi pakan daya, gua ni duk jauh bukan sesaje, gua pegi menuntut ilmu demi mengejar masa depan yang jitu dan padu.ahahahahahai



Apa-apa pown, gua menyusun ampun dan maaf seandainye selama 8 bulan gua berblogging ni, gua ade mengguris hati dan perasaan korang sumer.Sebagai seorang hamba dan manusia yang lemah dan dina ni, memang xkan terlepas daripada melakukan kesilapan.



Gua doakan korang sumer dapat keberkatan dan hayati ramadhan kali ni. Jangan pose yang yang yok tahu x????









Lagu ni memang popular arh time-time pose, selaen datangkan keinsafan pada diri kita. Selaen tu, malam ni, segala hantu dan jin akan dipenjarakan untuk sebulan, so korang jangan pulak nak jadi syaiton bulan-bulan pose nih.Berdose tawuk!!!!




terbaekkk





banyakkan baca AL-Quran sayangssss

















Jangan korang xtahan nafsu mase membeli belah dekat bazar ramadhan weyh....karang bukan korang makan pown, dah membazir, serupa macam yang kene ikat tuh...



Sekian, babai





No comments: