Kesayangan ;)

15 July 2011

Cabaran VCO Bermula Sudah~~~

assalamualaikum




Sudah sekian lamenye tidak menjengah blog yang kembali bersawang. Kali ni malas nak bersihkan sawang yang berada di blog. Biarkan saja sambil update entri baru, nanti mesti sawang itu malu untuk duduk di blog ini dan berlalu pergi tanpa segan silu.


Back to the topic, korang kalau sesape yang setia memfollow belog gua nih mesti tawu misi bulan JULAI gua adelah ape. Bagy sesiapa yang kurang nak berminat follow blog gua nih, tidak mengapa sebab gua cume nak bagitau, gua dah start makan MINYAK KELAPA DARA ouh!!!!! DARA gitttuewwwwww


Till now, dah 5 hari amek VCO nih, tapi gua belom rase ape-ape lagi kesan. Gua kene yaken dengan produk yang gua amek nih, gua amek dengan ejen berdaftar arh beb, nak try produk-produk cenggini memang wajib arh kan korang kene survey bebetol. Lagy satu, untuk pengetahuan korang, gua baru je nak start berjinak dengan makan mende alah kesihatan ni . Sebab yang paleng utama memang x laen x bukan arh kan,  gua nak turunkan berat badan dengan nak bagy pori-pori yang hebat menghiasi ruang muka gua ni kasi tertutup sikit.



kesan hitam itu adelah kesan operation




takutnye tengok muke sendri..sebab tu xnak tepek gambar bebanyak kat blog ni




nampak x???takut kan...






Lame kot gua buat research dekat facebook, bace blog orang yang dah lame gune VCO nih, ape kesan dia, ade kesan sampingan ke x. Mase memule gua nak try, ade rase ragu-ragu dalam diri. Maklum arh, gua nih susah sikit kalau mende pasal kecantikan, muke gua sendiri gua takut nak tepek dengan krim hentah hape jadah lagi sebab gua takut dan teramat resah gelisah bile nak try sesuatu produk tu taw! Memang fobia sebab takut muka jadi lagi terukkkkkkk lagi gua pegy lari laju-laju sambil nanges tawu x????




VIRGIN COCONUT OIL









Gua order 2 teros..berbaloi-baloi, free postage beb!!!



Mende ni tengok jugak dengan keadaan badan kita, cara pengambilan dia pown memang xde tulis, kire ini adalah produk kecantikan yang simple sangat2. Syarat dia adalah korang kene amek 2 kali sehari je. Bebila nak amek xda hal pown, tapi xdela kene bersepah cara nak amek mende ni, kene jugak disiplin kan diri. xkan nak amek ubat memalam selang sejam pulak kan...Memang xpatot betol taw!Macam gua, gua amek mende ni selepas makan pagi dengan malam. So, maybe efek dia akan jadi cepat cket arh.Itu pada pendapat gua, tapi terserah korang cemane nak amek, amek seblom or selepas makan arh.


Sekarang gua tepek jela gambo erk, law nyampah dengan muke gua, fine, xpe, tapi gua juz nak tunjuk hasil jerk, mungkin hormon gua nih lambat sikit nak detect mende baru yang gua amek ni, tapi sabar jela...



HARI PERTAMA



 Pepagy memang ade sunshine yang menyinari gambar gua, muke maseh xde pape perubahan, tapi bile bangun pagy, macam ok sket sebb muke x berminyak.













HARI KEEMPAT





Nampak x ade jerawat tumoh dekat batang hidung tu????memang sengaja menguji keberkesanan produk ni....











Sekian, babai





P/S: Gua tengah tunggu beg pulakkk sekarang ni...gua akan update pasal VCO ni dari masa ke semasa 







No comments: