Kesayangan ;)

31 July 2011

Beg Super Gojes

assalamualaikum




selamat petang kengakwan sekalian!!!!Ampun ya semua sebab dah berkurun dan berabad lamenye tidak menghapdate blog ini. Sorilah, gua bz sikit sebab sibuk daki gunung...hehehehehe, korang ade ke???xde kan...Nanti gua cerita dekat entri laen pasal daki gunung tu okessss..


Berbalek kepada tajuk yang woo wow wow wow, mesti korang hengat gua nak buat sale ataupun jualan gudang beg kan???Ouh sangatlah tidak curlasss gitew, bukan ke hape, gua ni xde mase noksss nak buat sale segala bagai itu, Ni sumer sebab tuntutan mase lah korang sumer!!!!Gua ni kan seorang pelajar yang berkaliber kan???hehehehhe. Gua sebenarnye nak tunjuk kat korang sumer beg yang gua beli daripada blog kak puan ain comel giler .



Pada mulanya, gua setakat mengusha dari jauh dan cume pandang-pandang sambil jeling-jeling.Mase tu mata gua belom berapa nak rabak dan rambang lagi.Sekali dia upload lagi stok yang baru.Halamak weyh, mase tu memang nafsu dah bergelora dah weyh!!!!Pikir memang mengambil masa yang lame, rase nak rembat jerk sumer skali tapi masih lagi boleh bertahan, sabarlah waktu tu. Ini sumer disebabkan kekangan duit yea kengkawan semua...grrrrr



Dan bila gua dah terlampau gersang tengok beg-beg tu, gua takut giler kene rembat dengan orang laen, gua dengan gelojohnye teros antar mesej dengan Kak Puan Ain. Tanye dia mane taw beg yang gua usha lame tu dah dirembat orang ataw belom dah akhirnye gua lega sebab masih ade stok lagi untuk beg tersebut.OOO yeahhhhh bebeh, bile urusan pembelian dan penjualan selesai, gua teros menanti dengan penoh sabar sebab untuk mengepos beg tersebut bukanlah perkara mudah, kalau duduk dekat KL, memang senang gua boleh amek train g dekat kak Puan Ain comel gojes tu untuk mengambil beg dan teros camwhoring dengan beliau sampai subuh taw x???Berkat kesabaran gua menanti dan menunggu, gua akhirnye....




ooo yeahhhh wats that????




poket di bahagian belakang memang so so so so cuteeee





macam sauh kapal taw korang dia punye kunci.....




kemain hengkau...baru dapat beg teros nak isi barang banyak-banyak




boleh pendekkan, tapi member gua cakap kalau pakai pendek-pendek macam orang tue -tue





dari tepi pulakkkk





okeyh, posing ckettttt





gua dapat bunge comel ni tawu x???tepek dekat shawls memang sesuaiiii







 Sekarang ade lagi beg chantek menarik dan palengggg gojes, so, gua rase cam nak rembat sebuah, bek korang g terjah lajulaju seblom kehabisan stok!!!!




Sekian, babai







No comments: