Kesayangan ;)

03 June 2011

Ucapan Penghargaan Larhhhhh Sangat

assalamualaikum




Mesti ramai giler yang heran bin ajaib pelik tapi benar bile gua jadi ustazah beberape ari lepas bile cakap pasal dunia dengan islamik sikit. Bukanlah ape, gua nih cume nak mengingatkan kembali diri gua sebab utama gua membuka empayar blog gua nih adelah untuk sesame berkongsi ilmu jugak tempat untuk bergossip sesama rakan blogger.Ceittt...dah kantoi memang nak mengutuk mengata selama bukak blog nih. Bukanlah hape, kita nih pompuan, xde mase nak gosip mulot ke mulot..Dapat gosip dekat blog pown kire alhamdulillah, syukur yang teramat-amat.


Diam x diam, sedar x sedar, rupa-rupanya kita nih dah semakin hampir dengan hujung tahun, memang very very the fast and furios betol arh masa nih nak dok maen kejar-kejar dengan kita kan??? Gua jugak tidak menyangka yang sebenarnya follower blog gua dah menjangkau 80000 BEB~~~~


Korang x payah nak terpedaya dengan tipu daya gua tu, follower blog gua baru je ade 80 larh, biaselah, blog x glemer, tulis pown macam haremmmmm memang sape aje yang nak bace blog gua. Tapi walau ape pown, memang gua sangat menghargai sesiapa yang membaca blog gua ni. Trimas banyakkkk yea...


Memang gua x nafikan, ade jugak yang x suke dengan gaya penulisan dan penceritaaan gua, tapi nak uat cemane, gua nih memang sebegini. Telah dilahirkan untuk menjadi manusia yang redha dan pasrah. Ceitttt. sekali lagi gua jadi perahsan terlebey. Maklumlah, sejak cuti sekolah melanda dan gua bekerja dengan bersungguh-sungguh lagi, memang ade sewel sikit. melayan kerenah manusia beb, bukan melayan kerenah lembu ataw kucing beranak di rumah.



Sebelom gua menerawang dengan lebih hebat lagi, apekata gua erenti dulu kat sini. Gua nak post entri laen lagi sementara cuti gua masih ada. Update entri untuk tatapan masa akan datang...memang bizi punye orang kerrr gua nih????








Sekian, babai









No comments: