Kesayangan ;)

03 June 2011

Tiada Dara Sudah....Yeay Yeay Yeay

assalamualaikum



Ok fine, semakin maju manusia nih, semakin manusia hilang tatatertib dan jugak hilang sifat-sifat kemaluan itu.Ouh mengapa, ouh gua pon sendiri tiada mengerti dan tiada tahu menahu pasal ini semua.


Semenjak menjadi seorang manusia yang berkerjaya ni, maken hari, maken susah betol nak menjengah blog.kesian betol dengan log yang dah jadi anak tiri gua ni. Dulu bukan maen kau timang-timang kau sanjung sangat blog kaw yang memang xde maknenye semenggah dan semegah ni. Sekarang boleh pulak maen jadi anak tiri yea...xpelah, anak tiri gua nih pown memang tersangat memahami kebizian mummy ini.



Naseb baek facebook jadi anak kandung, so dapat jugak taw ape ade dengan dunia masa sekarang ni. Semalam, malam-malam bukak facebook kejap nak lepas gian. Lepas tu, ternampak sebuah blog yang direka oleh seorang hamba ALLAH yang membuat pengakuan hebat pasal dia sudah x ada DARA. Kat komen entri tu, ade pulak beberapa orang yang menyatakan rasa geram, yang kondem gile-gile, yang rasa kesian pown x ketinggalan dan macam-macam rasa lagi.



Pada gua, seorang perempuan yang mengganggap DARA perempuan melambangkan mahkota kesucian seorang wanita, gua akan jaga seelok mungkin benda ni . Kalau lelaki dah hilang teruna, korang boleh taw ke? Xde maknenye, korang nak taw gaye mane beb? Nak wat cek dekat hospital ke? Kalu pompuan, ko kene rabe ke, dari susuk tubuh pown ade yang dah boleh taw korang tu sebenarnye dara atau x beb! Gua cakap bukan cakap kosong beb, gua cakap ade fakta. Sebab tu gua kata, gua nih suke berkawan dan kawan gua bermacam-macam. Ada jahat, ada baek. Gua sendri pown separuh jahat separuh baek. Bukanlah alim ulama' sangatttttt.


Gua buat entri ini pown x ada kene mengene dengan budak ni yang gua rasa terlampau kasihan sebab dia terlalu muda untuk membuat pengakuan bebas dan terdedah dengan perkara seumpama itu. Yea, memang blog ni adalah hak privasi kita, tapi blog adalah sebuah laman sesawang yang kita boleh kongsi segalanya dengan pembaca, lebih elok kalau kita berkata mende yang positif, x kirelah, pasal anak kucing korang mati eksiden dengan basikal ke, pasal akak korang beli kete baru pastu tercalar kene cakar dengan kucing ke, xkesahla. Janji, biarlah perkara tu, entri tu adalah sesuatu yang boleh diterima akal oleh seluruh rakyat MALAYSIA. Cehhhhhhh gua punye ayat x boleh nak skema lagikkkkkk. Sekarang entri tu dah x ada, mungkin dia dah delete dan sekarang ada entri baru yang menyatakan dia rimas dengan pihak sekeliling yang mencemuh dan memandang hina dengan keadaan dia yang x ada dara tu.



Yea, betol dengan tindakan dia tu yang menyatakan dia rimas, itu hak dia untuk merasa rimas, hak kita merasa rimas sebab kita xnak disamakan dengan penduduk-penduduk AMERIKA yang rakyatnye bebas melakukan aksi terlarang di khalayak ramai. Kita jugak bukan duduk di LONDON yang kita boleh mudah-mudah beromen dan bercomolot di tepi jalan serta di lorong-lorong. Kita di MALAYSIA ni mudah je beb, kalau korang dah sangap, nikah teros, tapi bile cukup umo arh, pas abes jerk SPM, teros nikah. Lagi mengelakkan perkara yang terlarang macam ni berlaku dengan berleluasanya.


Ya, dulu memang ada pasal adegan berciom dekat depan PAVILLION, sepasang kekasih yang bergaduh dengan hebat dan untuk memujuk kembali kekasih yang terchenta, sanggup dibiarkan dirinya dicium di khalayak ramai sehinggakan orang ramai yang lalu lalang dekat situ membunyikan hon kereta masing-masing. Just imagine, kalau ada antara dalam kereta yang banyak-banyak tu, ada family dan anak dia tanya dekat mak dia ape yang jadi tu, xkan mak dia nak jawab, itu orang tengah romen, itulah erti kasih sayanggg.... Dah kalau japgi anak dia g beromen dengan abang dia semata-mata nak cakap nak tunjuk erti kasih sayang, x ke parahhhhh weyh????



Paper harini pulak menyatakan bahawa manusia nih dah lagi terukkk daripada binatang sebab bayi baru lahir kene campak dari tingkat 5. WADAFAKKKKKK weyh!!!!!KO kalau dah xnak anak, pandai-pandai arh buat, nih, kau dah pancut dalam, kau buang pulak anak kau????Memang tahap dewa seyh kaw ni. Berani betolll kan kaw?Memang senang sangat nak dapat anak tu pada kau erk????



NAUZUBILLAHIMINZALIK.........Peringatan untuk diri sendrik dan jugak untuk kengkawan blogger. Entri ini xde kaitan dengan sesiapa pown, xde nak kondem sesiapa. Ini semuanya hanyalah renungan untuk kita manusia yang naif dan terlupa dalam meniti liku-liku hidup serta godaan dunia yang MAHA  HEBAT....


SELAMAT MENYAMBUT BULAN REJAB....





Sekian, babai








No comments: