Kesayangan ;)

24 June 2011

Rindu Bertambah-Tambah

assalamualaikum



Kesian sungguh kepada follower gua yang menantikan kemunculan entri - entri terbaru nukilan perasaan daripada gua. Ayat x boleh-bla-macam-nak-kene-pelempang-berdas-das. Gua mohon ampun dari hujung rambut yang rosak sampai ke hujung kuku kaki yang terdapat sedikit cekam sebab dah lame sangatttt x update entri baru. Bukan niat gua nak mengabaikan ataw nak menganaktirikan blog gua yang satu ini, namun apekan daya, gua sedikit bz nak abis keje ni. Bukan sebab ape, nak kejar duit yang tidak begitu banyak bukanlah pekare yang mudah paham????



Di samping itu, gua jugak mengalami masalh nak on9 sebab bile nak online, gua dengar bunyik bising orang duk ketuk-ketuk umah gua, maklumlah, mak gua merancang untuk membesarkan sedikit rumahnya ini. Itu mak gua, bukan gua. So, gua kene redha dan terima seadanya tahu. Walaupun terpaksa menadah telinga mendengar bunyi ketokan serta bunyi malaun-malaun pembuat rumah yang nampak sememangnya suruh gua bangun, gua tetap sabar dan tabahkan ati jela. Tapi alhamdulillah, segalanya telah selesai dan kini adalah masa untuk kami mengemas rumah pulak. Mak gua dah membebel saje sebab sakit badam kemas rumah, gua pulak sibuk dengan kerja yang bakal menemui pengakhiran ini. uhukkk


Yea, walaupun gua punye blog ni penuh dengan sarang labah-labah, bukan labah-labah je, lelabi pown nak join same buat sarang sekali, tapi ade jugak member baek yang nak follow blog gua nih. Trimas dan arigato kepada anda semua. Syabbbbbaaaaaassssssss kerana telah melayakkan diri anda semua dalam kategori orang yang saye sayang. Bhahahhahaha penampo lagy....Gua sayang korang sumer yang menjadi followerssssss gua. Walaupun ade jugak yang menjadi silent readers *muntah ungu* , gua hargai korang jugakkkk. Sebab tu, korang jangan risau, nanti bile gua dah balek kuantan, gua hapdate entri bebanyak, korang bace sampai jemu okeyh????hehehhe



Till then, gua sayang korang sumer....Gua bahagia, mekaseh sayang-sayangku sekalian....




sekian, babai














2 comments:

Ain Atika Zailani said...

wahhh sayang kite tak???!!! =p

Hajar Yumi said...

ekh3 mesti lah beribu-ribuuuuu kali sayang!!!!!!auw auw auw...DSLR bile nak bagy pinjam weyh???kahkahkahkah