Kesayangan ;)

29 May 2012

Saya Minta Maaf ;(

assalamualaikum



Haish apela berhabuk sangat blog nih, memang meriah betul labah-labah buat sawang di rumahku ini yea??hamboi kemain!!!


Aku mintak maap banyak-banyak dekat semua, mentang-mentanglah follower dah seratus lebey, berlaghak hidong tinggi dongak ke langit erk engko kan???puihhhhhh


Di sini, saya dengan serendah diri yang memang pendek dan jugak merendah hati ni mengisytiharkan bahawa zaman praktikal saya versi kedua tanpa relahati adalah saat yang sedikit sibuk. Oleh itu saya telah menganaktirikan, membiarkan belog penuh sawang dan menternak labah-labah  dan juga dedebu menjadikan blog ini tempat tinggal mereka sementara waktu.


Aku sibuk sedikit buat masa ni. Banyak sangat cerita aku nak tepek dekat blog x semenggah ni, nanti bila masa betul -betul terbuang, aku update entri berkoyan-koyan yea. Mintak maap yang teramat sangat dan yang tersangat tinggi hingga ke langit. Sori kawan-kawan




Sekian, babai






No comments: